пʼятницю, 20 лютого 2015 р.

Модуль 11
              Курси закінчуються
Анимашка Цветок лилии

Було дуже цікаво навчатися і я дізналася дуже багато нового.
Тепер я зможу покращити навчання дітей, ефективно використовувати ІКТ,
зможу допомагати учням навчатися за допомогою Інтернету, шукати необхідну інформацію.

Бажаю всім успіху!!

Анимации цветы. - SHARON- я.ру

четвер, 19 лютого 2015 р.

Модуль 10

ФАСИЛІТАЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Тепер, коли очікування та цілі навчання учнів за обраною темою добре визначені, у цьому модулі ви сфокусуєте свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей.
Ви обговорите, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Потім ви створите документ (презентацію або Інтернет-ресурс) для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти. Ви також сплануєте, як будете вивчати обрану вами тему в своєму класі та створите інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів.
 Завдання модуля
  • Обговорити те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
  • Створити презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
  • Створити план впровадження теми;
    Створити документ для фасилітації;
    Обговорити, чому вони навчилися;
    Визначити наявність усіх складових свого Портфоліо;
    Знайти  Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян;
Ключове запитання тренінгу
Як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?

середу, 18 лютого 2015 р.

Модуль 9

ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ РІЗНИХ УЧНІВ

Цветы картинки анимационные 22 - clipartis Jimdo-Page. Скачать бесплатно фото, картинки, обои, рисунки, иконки, клипарты, шаблон
У попередніх модулях ви виконували роль учня, коли створювали приклад учнівської роботи, та знайому вам роль учителя, коли розробляли оцінювання для вашого прикладу учнівської роботи.
У цій вправі ви, працюючи в парах або малих групах, розповісте один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які ви отримаєте від колег, можуть допомогти вам удосконалити приклад та вашу стратегію оцінювання.


Завдання модуля
  • Обговорити створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
  • Обговорити, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
  • Проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
  • Створити форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
  • Створити інструменти для підсумкового оцінювання;
  • Створити навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
  • Внесути зміни в План вивчення теми;
  • Критично оцінити, чого  навчилися;
  • Планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Ключове запитання тренінгу

•Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні
технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?




вівторок, 17 лютого 2015 р.

Модуль 8


ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЕКТІ

Форум Индия ТВ - российского телеканала индийского кино * Пр…

У цьому модулі ви дізнаєтеся про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.
Ви спроектуєте свою систему оцінювання та скористаєтеся засобами оцінювання проектів програми Intel® «Навчання для майбутнього». Ви переглянете свій приклад учнівської роботи, внесете до нього потрібні зміни.


Завдання Модуля

Поділяться прикладами учнівських робіт;
Обговорять ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
Проаналізують те, як вони самі проводять оцінювання;
Доопрацюють плани оцінювання;
Створять форми для підсумкового оцінювання;
Переглянуть та оцінять приклади учнівських робіт;
Внесуть зміни до Плану вивчення теми;
Осмислять те, чому вони навчилися.

Ключове запитання тренінгу

Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?

Тематичні запитання Модуля

Яким чином створення системи формуючого оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес?
Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до
навчання та допоможе досягнути поставлених навчальних цілей?


понеділок, 16 лютого 2015 р.

Модуль 7



открытка цветы пушистые тюльпаны в гостевую букет

У класі, де ведеться навчання за особистісно-орієнтованими технологіями, учні створюють роботи, які вимагають використання навичок 21 століття та відображають глибину засвоєння навчального матеріалу. У цьому модулі ви сплануєте та поділите з колегами шляхами використання Інтернету на уроках, а потім обговорите, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. Ви також сплануєте та створите приклад учнівської роботи: презентації, публікації, вікі або блоґу. Цей приклад має бути спрямований на досягнення конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми. Ви оціните приклад учнівської роботи за відповідними критеріями.

Завдання модуля
  1. Поділитися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів;
  2. Створити та оцінити приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу;
  3. Внести зміни до свого Плану вивчення теми;
  4. Осмислити те, чого вони навчилися.

Ключове запитання тренінгу

Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?

Тематичні запитання модуля
  • Яким чином створення прикладу учнівської роботи допоможе мені пояснити учням мої очікування від проектів та покращити їх навчання?
  • Як я можу забезпечити досягнення учнями поставлених навчальних цілей при роботі над проектами?

суботу, 14 лютого 2015 р.

Модуль 6

СПІЛКУВАННЯ ТА СПІВРОБІТНИЦТВО В ІНТЕРНЕТІ

Стихи о мечте - Летим в волшебные края... - анимационные картинки, открытки gif, анимации бабочки - BEST-ANIMATION.RU

Завдання модуля
  1. Обговорити проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті.
  2. Запланувати, як вони будуть використовувати Інтернет для; співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
  3. Переглянути План вивчення теми та внести до нього зміни;
  4. Осмислити те, чого навчилися в цьому Модулі.
Ключове запитання тренінгу
Як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?

Тематичні запитання модуля
Як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання?
Як навчати учнів безпечній роботі в Інтернеті?
Як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів?

Програмні засоби

  • Програма для робити з Інтернетом
  • Програми для роботи з текстовими документами
  • Програма для роботи з презентаціями

пʼятницю, 13 лютого 2015 р.

Модуль 5

ІНТЕРНЕТ У ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

"Далеко" (Огневич Злата) в исполнении Peljulja. MuzMix.com

У цьому модулі після того, як ви поділитеся з колегами своїми презентаціями та засобами оцінювання, які визначають навчальні потреби учнів, ви і надалі будете планувати, як навчати учнів за методом проектів з використанням ІКТ та формувати в них навички 21 століття при реалізації завдань проектів.

Протягом цього модуля ви знайдете і збережете Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми. Ви обговорите, як використовуватимете інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. 

Ви також розглянете шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчитеся правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права. Ви сплануєте, як використовувати Інтернет при вивченні теми.

Завдання модуля
  1. Обговорити в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
  2. Обговорити у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
  3. Розглянути та обговорять закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
  4. Створити списки використаних джерел;
  5. Розглянути, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
  6. Оцінити Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
  7. Створити форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
  8. Переглянути План вивчення теми та внести до нього відповідні зміни;
  9. Осмислити те, чого навчилися в цьому Модулі;
  10. Запланувати, як  використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
Ключове запитання тренінгу
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?

Тематичні запитання модуля
Як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати викладання та навчання учнів?
Яким чином я можу забезпечити відповідальне використання учнями Інтернет-ресурсів?

Програмні засоби

  • Програма для роботи з Інтернетом
  • Програма роботи з текстами
  • Програма роботи з презентаціями